לקבלת הצעה לביטוח מלא את הפרטים ונחזור אליך




    הגבלת קבלת הפיצוי בביטוח תאונות אישיות של ביטוח ישיר

    ביטוח תאונות אישיות הנו ביטוח המציע מענה בעת מקרה של תאונות המשאירות את המבוטח ללא יכולת לעבוד ולהתפרנס. הביטוח נותן מענה להגבלות בביטוח לאומי, זאת כאשר אין רוצים להסתפק בתשלום של ביטוח לאומי. פרט אשר מתעניין ברכישת ביטוח זה רצוי שיקרה את הכתבה הבאה המתארת מקרה של מבוטח אשר ביקש לקבל פיצוי מביטוח ישיר בגין נכות עבודה.

    ד' רכש ביטוח תאונות אישיות מביטוח ישיר. בינואר 2010 נפצע ד' בכתפו במהלך העבודה לאחר שדחף שער ברזל כבד. ביטוח לאומי קבע כי פציעתו של ד' הותירה אותו נכה ונקבעו לו אחוזי נכות זמניים. ד' נדרש לשנה של שיקום ופיזותרפיה בסיומה קבע הרופא כי ד' סובל מנכות קבועה ברמה של 48%. כעת שנקבע לו נכות קבועה רצה ד' לקבל את הפיצוי מהביטוח בגין תאונת העבודה ואי יכולותו לעבוד באופן מלא. ביטוח ישיר דחתה את תביעתו של ד' באמתלה כי המקרה שלו אינו עונה על סעיפי הפוליסה של הביטוח, אשר, בין היתר, קובעת כי הנכות הקבועה צריכה להתגבש תוך שנה מהתאונה. כלומר, אם נדרש מהמבוטח תהליך שיקום ארוך, כמו במקרה של ד', הביטוח בביטוח ישיר אינו ישלם את תגמול הביטוח.

    ד' פנה לבית המשפט על מנת לתבוע את ביטוח ישיר ולדרוש את תגמול הביטוח המגיע לו. עו"ד זוהר, אשר מייצגת את ד', טוענת כי ביטוח ישיר עקפה את חוקי "חוק ההתיישנות" אשר קובע תקופת התיישנות של שלוש שנים מיום התאונה. כללית הפוליסה בגין תאונות של ביטוח ישיר לא מונעת הגשת תביעה מצד המובטח, אך בהחלט פוגעת בסיכוי לקבל מהחברה תגמול ביטוח, כמו שקרה במקרה של ד'. זאת עוד, עו"ד זוהר טענה כי סעיף ההגבלה לשנה במקרה של תאונות פסול משום שאינו עולה במקנה אחד עם חוק ההתיישנות.

    כללית מקרה זה מדגיש כאשר באים לרכוש ביטוח חשוב כמו ביטוח תאונות אישיות חשוב להבין היטב את תנאי הביטוח. בנוסף, חשוב שיהיה מולך בעל מקצוע אשר בקיא בתנאי הפוליסה ויכול לייעץ לך טרם רכישת הביטוח, בקרות תאונות ובמהלך הגשת התביעה.

    התקשרו עכשיו לביטוח

    טל': 03-6498686
    פקס: 03-6492040