לקבלת הצעה לביטוח מלא את הפרטים ונחזור אליך




    היערכות ביטוחית ופננסית לרעידות אדמה-

    ב12 ליולי 2012 התפרסמה כתבה בעיתון מעריב NRG  תחת הכותרת: "האוצר: אזרחים שלא יבטחו את ביתם נגד רעש אדמה- לא יקבלו סיוע" (מאת מ.רייכמן). הצהרה זו הגיע מפי ממצאי הצוות הממשלתי שעבד על היערכות ביטוחית ופננסית בזמן רעידת אדמה. הצוות הממשלתי העריך כי אומדן הנזק מרעידת אדמה חזקה יכול להגיע ל-4 מיליארד דולר.

    שר האוצר, ד"ר יובל שטייניץ, הציג את המלצות משרדו להיערכות לרעידת אדמה כחלק מהערכות הפיננסית והביטוחית של משרד האוצר למקרה של רעידת אדמה. כחלק מהתחקיר נמצא כי60% ממשקי הבית בישראל מבוטחים בביטוח מבנה, אחוז הגבוה ממדינות רבות (קליפורניה – 35%, יפן – 20%, גרמניה – 10%, טורקיה כ- 32%). אולם משרד האוצר מדגיש כי יש להמשיך ולעלות את המודעות בקרב הציבור בישראל לחשיבות ביטוח דירה (מבנה ותכולה) במקרה של רעידת אדמה.

    הצוות של משרד האוצר מצא כי המערכות הממשלתיות הקיימות מוגבלות ביכולתן לסייע לציבור בתחום הדיור (משכנתאות ומענקי משרד השיכון) ואינן מותאמות לסיוע לאזרחים שביתם נפגע עקב רעידת אדמה. למרות כי למדינה קיימים מקורות מימוניים להתמודדות פיננסית עם אירוע של רעידת אדמה. עם זאת, במקרה של רעידת אדמה הרסנית, כזו המתרחשת באזור השבר הסורי האפריקאי אחת ל250-500 שנה, האמצעים העומדים לרשות המדינה הנם מוגבלים בתרחישים קיצוניים אלו. אחת הסיבות לכך, לפי הועדה,  הן כי בעת אירוע קיצוני תחול ירידה בהכנסות ממיסים ויעלו צרכי מימון נוספים במשק דבר שיוביל לעומס על המערכת הציבורית אשר אינה תוכל לסייע לאזרחים.

    הכן את עצמך לרעידת אדמה – לחץ כאן

    התקשרו עכשיו לביטוח

    טל': 03-6498686
    פקס: 03-6492040

    לקבלת הצעה לביטוח מלא את הפרטים ונחזור אליך