לקבלת הצעה לביטוח מלא את הפרטים ונחזור אליך




    ביטוח בריאות- מדוע חשוב לפנות לרופאים ברשימת רופאי ההסכם של חברות הביטוח?

    אנו, במוזס ביטוח, בניהולה של פנינה מוזס, שבים ומזכרים למבוטחינו את החשיבות בייעוץ עמנו טרם נקיטת הליך רפואי שמהווה חלק מפוליסת ביטוח הבריאות, וזאת על מנת לוודא שהמבוטחים יקבלו את מלוא ההחזר הראוי לפי תנאי פוליסת ביטוח הבריאות ובהתאם להליך הרפואי הנדון.

    ד"ר אודי פרישמן היועץ הרפואי ללשכת סוכני הביטוח התראיין למגזין של לשכת סוכני הביטוח וסיפר כי באופן כללי הוא מתמודד עם הרבה תביעות של מבוטחים מתוסכלים אשר לא קבלו החזר עבור מלוא שכר הטרחה לרופא. מדוע מתרחשים מקרים מסוג זה? ד"ר פרישמן- הביא כדוגמה מקרה של בחורה צעירה אשר נדרשה לעבור טיפול גינקולוגי שגרתי כלשהוא. אותה מבוטחת החליטה לעבור אתה טיפול אצל גינקולוג אלמוני שגבה ממנה שכר טרחה של 15 אלף ₪.

    המבוטחת פנתה לסוכן הביטוח שלה בבקשה לקבל החזר בגין ההוצאה הרפואית, ונדהמה לקבל מהסוכן המתוסכל  המחאה על סך 2800 ₪ בלבד.
    מבדיקה שערך ד"ר פרישמן עלה כי שכר הטרחה המקובל עבור פעולה קטנה ופשוטה זו אכן עומד על 2800 ₪ ולא אגורה יותר וכי חברת הביטוח צדקה בסכום גובה ההחזר ללקוחה.

    מקרים מסוג זה חוזרים על עצמם חדשות לבקרים והתוצאה שלהם היא לקוחות מתוסכלים. על מנת למנוע מצב זה חשוב להדגיש את החשיבות שהלקוח יפנה לרופאים אשר הם חלק מרשימת רופאי ההסדר. חב' הביטוח עושות כל מאמץ על מנת לצרף לרשימת רופאי ההסדר את מיטב הרופאים. אך לעיתים קיימים רופאים אשר אינם מוכנים להצטרף או אשר חב' הביטוח מחליטות משיקולים מקצועיים לא לצרף אותם.

    כאשר הלקוח פונה לרופא אשר הוא חלק מרשימת ההסדר, הוא מעצים בכך את הביטוח הפרטי, צעד אשר יטיב עם הלקוחות בסופו של דבר. מדוע? כאשר פונים לרופאים אשר אינם בהסדר – זה מעניק להם יותר כוח ולגיטימציה לאותם רופאים דבר אשר יוביל להחלשת ענף ביטוח הבריאות ויגרור עליית מחירים ללא סיבה מוצדקת- דבר אשר ייפגע בלקוח בסופו של דבר.

    במקרים רבים אנחנו וחברת הביטוח מתערבים וגורמים לרופא להוריד את המחיר למחירים הנהוגים בשוק הפרטי.לכן חשוב, בעת פניה לרופא, לבדוק שהוא נמצא ברשימת ההסדר ולוודא כי שכר הטרחה שהרופא לוקח הנו סביר ושהוא אכן מכוסה ע"י חב' הביטוח. זאת ועוד, אין לסמוך על רופא אשר מבטיח כי הסכום הטיפולי יכוסה ע"י חב' הביטוח. לכן, אנו, במוזס ביטוח, חוזרים ומדגישים את החשיבות בהתייעצות טרם נקיטת ההליך הרפואי. לכן אנו מעניקים ביטוח בשרות אישי- להיות שם עבור הלקוח בכל העת ולהעניק לו ייעוץ והדרכה.

    התקשרו עכשיו לביטוח

    טל': 03-6498686
    פקס: 03-6492040